Saç Dökülmesine Son..!

Saç Dökülmesine Son..!

1 Mart 2009 Pazar

Saç Dökülmesine Karşı Bittim Sabunu

Bittim sabununa gerçekten bittim:) Fakat saçların bu sabuna alışması biraz zaman alıyor o yüzden hemen pes etmeyin biraz kullanın,göreceksiniz ki saçınız alışacak ve güzel saçlarınıza kavuşacaksınız,şimdi size bittim sabunuyla alakalı bilgiler sunacağım;

Bıttım Sabunu "Güneydoğu Anadolu Bölgesinin doğu kısmında üretilen özel bir güzellik sabunudur. Fıstık kabuğu yağından üretilen sabun saç için olduğu gibi yüz temizliğinde'de kullanılabilir.Siirt'in dünyaca meşhur sabunu. Yabani fıstık (bıttım) ve melengiçten elde edilir. Hiçbir katkı maddesi kullanılmaz. Saç dökülmelerine ve kepeğe karşı çok etkilidir. Saçları besler yumuşatır.Özellikleri: El yapımıdır. Saçları besler. Saç dökülmesini önler. ince ve kırılan saçları güçlendirir. Saçlara tabi parlaklık ve canlı bir görünüm kazandırır. Kuru saçları nemlendirir. Saç diplerinde bakteri oluşumunu engeller. Kepek oluşumunu giderir.

-Kaşıntıya iyi gelir.
Bıttım sabunu doğal ürünlerden oluştuğu için hiçbir yan etkisinin bulunmamasından dolayı sabun bütün yerli ve yabancı turistlerin aradığı ürün haline gelmiştir.
Binbir derde deva olarak tabir edilip, herkese tavsiye edilmektedir.
Sabun yabani fıstık (bıttım) yağı, melengiç karışımından yapılmaktadır. Bu iki bitki dışında kesinlikle başka katkı maddelerinin karışımı yapılmaz..
Aynı zamanda kepeği, deri dökülmelerini ve saç dökülmelerini önleyici faktöre sahiptir. Siirte gelen yabancı turistlerin aldığı bıttım sabununu, Japonya'dan İspanya'ya kadar birçok ülkeye gönderilmektedir.
bıttım sabununun yıllandıkça etkisinin fazla olduğunu ve en etkili sabunun en eski sabun olduğunu şeklinde tavsiye edilmektedir.
Son zamanlarda Avrupa'dan sonra Arap ülkelerinin ilgisini çeken bıttım sabunu için başta Suriye, Irak, Suudi Arabistan, Cezayir ve Fas'tan
Saçları besliyor ve yumuşak hale getiriyor. Ayrıca, beyaz saçlara doğal güç vererek, siyahlaşmasına neden olmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saçlarınız Dökülmeyecek..!

Saçlarınız Dökülmeyecek..!